Radio SzczecinRadio Szczecin » Artykuły sponsorowane

Dzisiaj już niemal wszystkie firmy w jakimś zakresie prowadzą pozycjonowanie. Jednak nie wszystkie odnoszą w tym obszarze sukcesy. Wynika to zwykle z wyboru niewłaściwej agencji SEO. Czym się kierować, wybierając firmę do pozycjonowania? Jakie cechy sugerują, że dany usługodawca jest godny zaufania i zajmie się witryną w sposób profesjonalny?

Pozycjonowanie poprzedzone audytem

Przede wszystkim warto podkreślić, że dla skutecznego SEO kluczowe znaczenie ma poprawnie przeprowadzony audyt. Zatem zanim rozpocznie się właściwe pozycjonowanie, trzeba przeanalizować daną stronę, dotychczasowe działania SEO, sukcesy w tym obszarze oraz porażki. Należy zidentyfikować obszary, nad którymi trzeba będzie pracować oraz te, w których wszystko działa jak trzeba. Dobra agencja SEO nie rozpocznie pozycjonowania bez wykonania audytu. Będzie się upierać, że jest to niezbędne, nawet w przypadku, gdy klient nie będzie przekonany do tego pomysłu. Pozycjonowanie bez wcześniejszego audytu to działanie po omacku. W konsekwencji marnuje się sporo czasu i pieniędzy.

Warto pamiętać, że audyt SEO to nie wszystko, co należy zrobić przed rozpoczęciem pozycjonowania. Istotna jest też analiza widoczności firmy pod kątem najważniejszych fraz kluczowych. Ponadto dobra agencja SEO analizuje również konkurencję, specyfikę poszczególnych firm i jej działania.

Brak nierealnych obietnic

Pamiętaj, że dzisiaj pozycjonowanie nie jest już tak proste, jak na początku, gdy wyszukiwarka dopiero startowała. Konkurencja jest duża, a robot Google inteligentny. Potrzeba sporego nakładu pracy, aby osiągnąć zadowalające rezultaty. Tym samym bez nakładu finansowego nie ma mowy o osiągnięciu spektakularnych wyników. Jeśli jakaś agencja to obiecuje, należy zacząć wątpić w jej uczciwość. Ponadto pozycjonowanie wymaga czasu. Efekty nigdy nie pojawiają się od razu. Przeważnie pierwsze rezultaty są widoczne po kilku tygodniach, a pozycje docelowe udaje się osiągnąć po kilku do kilkunastu miesiącach.

Dobra komunikacja z klientem

We współpracy z agencją SEO bardzo ważna jest komunikacja. Dlatego przed podpisaniem umowy warto dopytać o formy informowania o działaniach oraz ich efektach. Czy dana agencja przedstawia klientom raporty? Jak często dochodzi do konsultacji i spotkań? Dobre agencje SEO nie muszą nic ukrywać. Działają transparentnie i są pewne poprawności swoich działań. Dlatego też chętnie kontaktują się z klientami i informują ich o wszystkim, co robią.



Szukasz dobrej agencji SEO? Zapraszamy do kontaktu: Studio Lokomotywa - pozycjonowanie Szczecin

Artykuły sponsorowane

12345

radioszczecin.tv

Najnowsze podcasty